+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
Összehasonlítás Fiókom
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
Összehasonlítás Fiókom

Szállítás és fizetés

SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Fizetési feltételek
Az Eladó a következő fizetési feltételeket fogadja el:

(a) készpénzes fizetés a vásárláskor,

b) előre történő fizetés banki átutalással,

c) utánvétellel (a készpénzt a szállító veszi át a vevőtől),

Az áru a teljes kifizetésig és elfogadásig az Eladó tulajdonában marad, de az áru károsodásának kockázata az áru Vevő általi átvételével száll át. 

Szállítási feltételek

a) Személyes átvétel: 
Az árut kizárólag a Vevő vagy a Vevő által meghatalmazott személy veheti át. 

b) Szállítás GLS, PPL, Cseh Posta, DPD útján: 
Az árut a Vevő részére szállítási szolgáltatással lehet elküldeni. A másnapi szállítás feltétele, hogy a megrendelés 18:30-ig beérkezzen, és az áru raktáron legyen. A szállítmányozó általában 24 órán belül kézbesíti a küldeményeket Csehországon belül bárhová. A szállítási ár a megrendelés napján érvényes árlista szerint értendő.

c) Személyes átvétel az Uloženka, Zásilkovna hálózatban. Több mint 500 kirendeltség személyes átvételre! 
Az Ön által kiválasztott árut az Uloženka-rendszer kiadási pontjára szállítjuk, és ott személyesen veheti át. Az átvételi pontok hálózata Csehország és Szlovákia nagyvárosait fedi le, és folyamatosan bővül. További információk a www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz oldalon.

d) Cseh posta
A kiválasztott árukat közvetlenül a megrendelésben megadott címre szállítjuk. Ha Önt nem éri el, a csomagot a legközelebbi postahivatalban helyezik el átvételre, ahol a posta munkaidejében bármikor átveheti. A kézbesítés általában 1-2 munkanapot vesz igénybe. A posta hétvégén és ünnepnapokon nem kézbesít. 

A szállítási díjakat lásd az egyes termékeknél.

A vevő a kézbesítés után azonnal köteles a csomag állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése) a szállítóval együtt ellenőrizni a mellékelt szállítólevél alapján. A vevőnek jogában áll megtagadni az olyan küldemény átvételét, amely nem felel meg az adásvételi szerződésnek, pl. mert a küldemény hiányos vagy sérült. Ha a Vevő ilyen sérült küldeményt vesz át a fuvarozótól, akkor a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében le kell írni a sérülést.

A hiányos vagy sérült szállítmányt haladéktalanul be kell jelenteni e-mailben az Eladó címére, a fuvarozóval közösen kárbejelentést kell készíttetni, és azt haladéktalanul el kell küldeni e-mailben vagy postai úton az Eladónak. A küldemény hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további reklamáció nem fosztja meg a Vevőt a tétel követelésének jogától, hanem lehetőséget ad az Eladónak annak bizonyítására, hogy nem áll fenn az adásvételi szerződés megszegése.

Miért vásároljon tőlünk?

Rendeljen <span class="color">12:00-ig,</span><br/> és <span class="color">még ma szállítunk!</span>
Rendeljen 12:00-ig,
és még ma szállítunk!
80 000 Ft</span> feletti rendelés esetén <span class="color">INGYENES SZÁLLÍTÁS!</span>
80 000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS!
Visszatérítés  <span class="color">30 napon</span> belül  <span class="color">pénzvisszafizetési garanciával.</span>
Visszatérítés 30 napon belül pénzvisszafizetési garanciával.
Kőbolt<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kőbolt
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Szükségünk van az Ön hozzájárulására az egyéni adatok felhasználásához, hogy Ön többek között az érdeklődési körével kapcsolatos információkat tudjon megjeleníteni. Kattintson az „OK” gombra a beleegyezés megadásához.

Megtagadhatja a beleegyezést itt.

Itt saját preferenciái szerint testreszabhatja a cookie-beállításokat.