Szükségünk van az Ön hozzájárulására az egyéni adatok felhasználásához, hogy Ön többek között az érdeklődési körével kapcsolatos információkat tudjon megjeleníteni. Kattintson az „OK” gombra a beleegyezés megadásához.
SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Fizetési feltételek
Az Eladó a következő fizetési feltételeket fogadja el:
(a) készpénzes fizetés a vásárláskor,
b) előre történő fizetés banki átutalással,
c) utánvétellel (a készpénzt a szállító veszi át a vevőtől),
Az áru a teljes kifizetésig és elfogadásig az Eladó tulajdonában marad, de az áru károsodásának kockázata az áru Vevő általi átvételével száll át.
Szállítási feltételek
a) Személyes átvétel:
Az árut kizárólag a Vevő vagy a Vevő által meghatalmazott személy veheti át.
b) Szállítás GLS, PPL, Cseh Posta, DPD útján:
Az árut a Vevő részére szállítási szolgáltatással lehet elküldeni. A másnapi szállítás feltétele, hogy a megrendelés 18:30-ig beérkezzen, és az áru raktáron legyen. A szállítmányozó általában 24 órán belül kézbesíti a küldeményeket Csehországon belül bárhová. A szállítási ár a megrendelés napján érvényes árlista szerint értendő.
c) Személyes átvétel az Uloženka, Zásilkovna hálózatban. Több mint 500 kirendeltség személyes átvételre!
Az Ön által kiválasztott árut az Uloženka-rendszer kiadási pontjára szállítjuk, és ott személyesen veheti át. Az átvételi pontok hálózata Csehország és Szlovákia nagyvárosait fedi le, és folyamatosan bővül. További információk a www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz oldalon.
d) Cseh posta
A kiválasztott árukat közvetlenül a megrendelésben megadott címre szállítjuk. Ha Önt nem éri el, a csomagot a legközelebbi postahivatalban helyezik el átvételre, ahol a posta munkaidejében bármikor átveheti. A kézbesítés általában 1-2 munkanapot vesz igénybe. A posta hétvégén és ünnepnapokon nem kézbesít.
A szállítási díjakat lásd az egyes termékeknél.
A vevő a kézbesítés után azonnal köteles a csomag állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése) a szállítóval együtt ellenőrizni a mellékelt szállítólevél alapján. A vevőnek jogában áll megtagadni az olyan küldemény átvételét, amely nem felel meg az adásvételi szerződésnek, pl. mert a küldemény hiányos vagy sérült. Ha a Vevő ilyen sérült küldeményt vesz át a fuvarozótól, akkor a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében le kell írni a sérülést.
A hiányos vagy sérült szállítmányt haladéktalanul be kell jelenteni e-mailben az Eladó címére, a fuvarozóval közösen kárbejelentést kell készíttetni, és azt haladéktalanul el kell küldeni e-mailben vagy postai úton az Eladónak. A küldemény hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további reklamáció nem fosztja meg a Vevőt a tétel követelésének jogától, hanem lehetőséget ad az Eladónak annak bizonyítására, hogy nem áll fenn az adásvételi szerződés megszegése.